لیزر موهای زائد

لیزر مو روشی موثر در جهت کاهش و حذف موهای زائد بدن است. در عمل لیزر موهای زائد، پرتو نور ساطع شده از دستگاه لیزر به سطح پوست تابانیده شده و در داخل فولیکول مو نفوذ می کند. گرمای پرتو لیزر سبب از بین رفتن موهای زائد می شود، بدون آنکه به لایه های پوست آسیبی برسد. با استفاده از این عمل، لایه های مو نازک تر و ظریف تر شده و تعداد آن ها به تدریج کاهش پیدا می کند. جلسات درمانی تا زمان حذف کامل موهای زائد انجام می شود. لیزر برای تمامی افراد با پوست روشن و تیره و با داشتن هر نوع مویی چه موهای ضخیم و تیره و چه موهای نازک و کرکی مناسب است. انجام لیزر نیاز به آمادگی قبلی دارد.
لیزر موهای زائد موثرترین روش برای بین بردن موهای زائد بدن است. وقتی می‌توانید با یک دوره لیزر موهای زائد، بدنی نرم و صاف داشته باشید چرا با تیغ کشیدن و اپیلاسیون به پوست خود آسیب رسانید؟ اما انتخاب لیزر صحیح و مناسب نیز بسیار مهم است.
پارامترهای لیزر با دقت با بررسی آناتومی فولیکول مو و تطابق دقیق نور و مدت زمان پالس لیزر با اندازه، عمق و محل فولیکول تعیین می‌شوند. این فرایند مانع از رشد مجدد مو در ناحیه مورد نظر درمان شده می‌شود. لیزر موهای زائد می‌تواند موهای متعددی را بطور هم‌زمان هدف قرار دهد و درمانی نسبتاً ساده است. بسته به ناحیه‌ی مورد نظر درمان می‌تواند بین چند دقیقه برای نواحی کوچک مانند ابرو و یا بالای لب  و تا یک ساعت برای نواحی بزرگ مانند کل بدن طول بکشد. مطب زیبایی دکتر معتمدی با داشتن انواع دستگاه های لیزر موهای زائد از جمله elight ، SHR و دیالکس(ترکیبی از لیزر دایود و الکس) بر اساس نوع پوست و موهای شما می تواند بهترین نتیجه را به شما هدیه دهد.